2015. április 15., szerda

Változások

Rohannak a napok, a hetek. A munka és a napi ügyek intézése most már hosszú ideje elviszi a teljes napomat. Nincs időm a blogra, a hozzászólásokra. Több mint egy hónapja nem jutottam ki a természetbe sem. Úgy látszik idén csak elsuhan mellettem a természet változása. Mikor utoljára voltam a hegyekben még minden kopár volt, ébredés előtt állt a természet. A legközelebbi kirándulásnál pedig már harsogó zöldben fognak pompázni az erdők. Jöjjön most egy rövid bejegyzés egyfajta életjelként.


A Városligetből hoztam most pár fotót, ahol a tervek szerint szintén nagy változások fognak történni a közeljövőben.


Új múzeumi negyed létrehozásáról döntöttek az illetékesek. A projekt már beindult és ennek részeként a múlt év végén lezárult a meghirdetett nyílt tervpályázat is.


Öt új épület fog felépülni a Városligetben. Az Új Nemzeti Galéria, a Magyar Építészeti Múzeum, a Néprajzi Múzeum, a Magyar Zene Háza valamint a Fotó Múzeum Budapest.


Az építkezés a tervek szerint 2016-ban kezdődik és várhatóan 2018 első felében vehetik birtokba a látogatók.

14 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy a tervek valósul meg, és a feltámadás szép tárgyak, méltó ahogy majd. Tisztelettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeah, we'll see the result :) Thanks Giga!

      Törlés
  2. Köszönöm az életjel-jelentést és az információkat, érdeklődve várom az új épületekről a bejegyzést majd kedvet kapva egy személyes ellátogatásra.
    Ja, a természet ébredése (most is) valóban gyönyörű, számomra megunhatatlan. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :D
      A természettel kapcsolatban én is így vagyok, bárcsak sokkal többet kint lehetnék. Lehet, hogy módosítani kellene azon, hogy "csak" 24 óra egy nap?? :D

      Törlés
    2. :-D erre már én is gondoltam, hidd el sokszor nekem sem elég a 24 óra!

      Törlés
    3. ... akkor beadjuk újításnak :)
      Kellemes hétvégét kívánok!

      Törlés
  3. Nagyon szépek a fotóid. Lenne egy mód, hogy több szabadidőd legyen, de ahhoz meg kéne öregedned. Így el kell fogadnod, hogy most még a hivatásod az első, a hobbyd meg az utolsó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök ha tetszenek. Én egyelőre beérném a 3 x 8-as "álom" beosztással is (vagy valami hasonlóval), de valahogy az sem akar összejönni :)

      Törlés