2016. január 12., kedd

Egy éves a blog

Eltelt egy év. Tavaly e napon indítottam el a blogot és írtam meg az első bejegyzést. Jöjjön most egy rövid visszatekintés és egy összefoglaló a blog jelenlegi mutatóiról. Először egy pár szó a blog arculatáról. Induláskor egy nagyon egyszerű, minimál stílusú sablont alkalmaztam, ezzel a fejléccel...


Később úgy döntöttem, hogy sötétebb alaptónusokra váltok a fotók látványosabb megjelenítése érdekében. Így alakult ki a jelenlegi arculat.
 
És akkor néhány számadat - ígérem rövid lesz!
Az elmúlt egy évben 105 posztot tettem közzé. Barangoltunk az országban, sőt egy rövid írás erejéig még határt is léptünk az Őrségnél. Az elmúlt időszakban 12.915 látogatóm volt és 41-en jelölték be a blogot követésre. Ezt külön köszönöm!

Nem meglepő módon a legtöbb oldalmegjelenítés Magyarországról érkezett. Jelenleg második helyen az USA, a harmadik helyen pedig Németország áll.

Végezetül a legkedveltebb posztok jelenlegi hármasa:
 
1. Séta az angolparkban Séta az Alcsúti Arborétumban.

2. Erdei fafaragó Tatán az Öreg-tó partján sikerült lencsevégre kapnom egy szorgosan munkálkodó fekete harkályt.

3. Nyári busójáráson Egy remek kiállítás Mohácson, ahol akár nyári melegben is megismerhetjük a busójárás történetét.

Azt hiszem a leglényegesebb statisztikai adatokat kigyűjtöttem. Hamarosan jön a következő poszt és elkezdődik a második év...

18 megjegyzés:

  1. Gratulálok, és szeretnék az év blogolás még sok-sok évig fogja élvezni azt. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Miklós! Nagyon jó szerintem a blog, szép fényképekkel és az arculata is tetszik. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm István a kedves szavakat. Örülök ha elnyerte a tetszésedet.

      Törlés
  3. Ebben az évben is várom a bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig örömmel veszem a látogatásodat Sándor! Köszönöm.

      Törlés
  4. Gratulálok, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  5. További sikeres éveket kívánok neked és a blogodnak.Hajrá!

    VálaszTörlés