2017. január 12., csütörtök

Eltelt két év

Ismételten csak rá kell döbbennem, hogy hogy rohan az idő. Már két év telt el a blog első bejegyzése óta. Jöjjön most egy rövid összefoglaló a jelenlegi mutatókról, mielőtt elkezdődik a harmadik esztendő. Az elmúlt évben az alábbi lázbérci fotót használtam a blog fejlécében. Legyen most ez a bejegyzés indexképe.



Röviden talán úgy foglalhatnám össze a 2016-ot, hogy a tervezettnél kevesebb, de annál tartalmasabb lehetőségeim adódtak fotózásra, túrázásra. Jártam Máté Bencénél, ahol a 72 órás lesbérletemet igyekeztem maximálisan kihasználni. Egy életre szóló élménnyel lettem gazdagabb, melyet egy több részes bejegyzéssorozatban igyekeztem megosztani az olvasóimmal is.

Az elmúlt két évben 186 blogbejegyzést írtam, melyre 48.480 oldalmegjelenítést regisztrált eddig a Blogger statisztikája. A rendszeres olvasók száma jelenleg 44.
 
Országonkénti bontásban Magyarország, USA és Németország szerepel az első három helyen. Ez a sorrend nem változott az első évhez képest.
 
Nagyot változott viszont a legolvasottabb bejegyzések sorrendje:

1. Egy baranyai kis falu - Feked
Csupán 2016 októberében írtam meg ezt a posztot, de nem sokkal később felkerült egy amerikai turisztikai- és egy német re-blog oldalra is a link. Jelenleg a megjelenítések száma alapján toronymagasan ez a legkedveltebb bejegyzésem.

2. Ahol elkezdődött
Talán nem meglepő módon, szép nézettséggel bírnak az imént említett Máté Bencés sorozat bejegyzései. Az "Ahol elkezdődött" poszt, e sorozat befejező része.

3. Várbeli pillanatok
A mindennapok Budapesten telnek. Ebben a posztban olyan fotóból mutattam be egy kis válogatást, melyeket nyáron (munka után) fotózgattam a Budai Várban.

E rövid összefoglaló után már kezdődhet is a harmadik esztendő...

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a két éves blogolás és kívánok még sok éven keresztül jönni. Üdvözlettel.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a két évedhez és a sok szép élményhez, amit megosztasz velünk! További gazdag éveket neked és nekünk!
    Maradok további hűséges olvasód, talán sikerül a 3. helyet a 2-ra felhoznom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat. Azon leszek, hogy sok új érdekességet megmutathassak majd kis hazánkról a harmadik évben is.
      Hajrá, drukkolok! :D

      Törlés
  3. I am two weeks late but wishing you a happy new year from the tropical Philippines! We have a cold breeze here right now but probably not as cold as the weather there :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. First of all thanks for your kind words. I wish a very Happy and Prosperous New Year to you! I suppose that definitely not :)

      Törlés
  4. Gratulálok! :) Köszönöm a szép képeket! Eredményes újabb 2 évet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat, a követést és a hozzászólásokat. :)

      Törlés