tag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post928130000620559247..comments2024-02-26T17:27:02.763+01:00Comments on Dunán innen Dunán túl: In Memorian - MALÉVKovács Miklóshttp://www.blogger.com/profile/13204595185744482933noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post-68821045795897327912017-02-04T23:56:06.022+01:002017-02-04T23:56:06.022+01:00Ohh, You can also have a sad story. I fully unders...Ohh, You can also have a sad story. I fully understand your feeling as it was very hard to write our story too. "Only thing that doesn't change, is change" is a very good phrase!Kovács Miklóshttps://www.blogger.com/profile/13204595185744482933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post-90722225220032214652017-02-04T23:46:38.923+01:002017-02-04T23:46:38.923+01:00Köszönöm a kedves szavakat. Jó olvasni a visszajel...Köszönöm a kedves szavakat. Jó olvasni a visszajelzéseket, hogy mennyi embernek a Malév adta az első repülési élményt. Persze akkor még más világ volt. Az emberek többsége megadta a módját az utazásnak. Szinte mindenki olyan elegánsan utazott mintha színházba menne. Különleges alkalmak voltak. Most már sajnos jórészt csak tömegterméknek érzem az egészet. A diszkont légitársaságok előretörésével anyagilag talán jobban járunk, de a vele járó körülmények, előírások, korlátozások megölik a repülés báját.Kovács Miklóshttps://www.blogger.com/profile/13204595185744482933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post-69757257286946303042017-02-04T23:38:20.736+01:002017-02-04T23:38:20.736+01:00Köszönöm a hozzászólást. Nekem gyerekként nem volt...Köszönöm a hozzászólást. Nekem gyerekként nem volt rá lehetőségem. Már a légi területen tanultam, amikor először mentünk repülni - ami egyből egy kiképző repülés volt (persze mi akkor még csak "utasok" voltunk). Emlékszem, hogy kissé izgatottan készülődtem reggel. Kaptam másoktól mindenféle tanácsot. Ezt ne egyek azt ne igyak stb. az első repülés előtt. Persze végül nem volt semmi gond, sőt! A mögöttünk dübörgő erő (Tu-154B2), a székbe préselő gyorsulás, a földtől való elemelkedés és a felhők feletti repülés egy életre megfogott :) Kovács Miklóshttps://www.blogger.com/profile/13204595185744482933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post-65655228303425152252017-02-04T17:53:29.604+01:002017-02-04T17:53:29.604+01:00In 2000 the company I had worked for 15 years chan...In 2000 the company I had worked for 15 years changed names from GTE to Verizon. My world changed. The new culture of New Yorkers changed our Texas culture in ways I can't even begin to describe. Only thing that doesn't change, is change. Sigh.Author R. Mac Wheelerhttps://www.blogger.com/profile/15679108828353499313noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post-18966879458187551932017-02-04T05:56:28.665+01:002017-02-04T05:56:28.665+01:00Elszorult a torkom olvasás közben, pedig én csak m...Elszorult a torkom olvasás közben, pedig én csak magyarként, utasként (első repülős útjaink a MALÉV-hez kötnek) siratom. A te kapcsolatod más volt, igazi érzelmi szálak kötnek hozzá. <br />Én is úgy gondoltam, reméltem, hogy nem ez a vég, hogy megmentik még. Sajnos, akik ezt megtehették volna, elmulasztották, nem tartották fontosnak, elég nemzetinek! Szomorú!mancoka kertjehttps://www.blogger.com/profile/13703812018514235504noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-71210372431036361.post-11763368074694828372017-02-04T00:03:20.298+01:002017-02-04T00:03:20.298+01:00Szomorú bejegyzés, szépen írtál róla.
Gyerekként ...Szomorú bejegyzés, szépen írtál róla.<br /><br />Gyerekként volt szerencsém először repülni, gondolom az az első élmény határozta meg, hogy a mai napig is egy élmény bármerre, bármennyi időre adatik meg. Ez az első gép is egy Malév gép volt.Kavicshttps://www.blogger.com/profile/00996479791138138929noreply@blogger.com