2013. március 5., kedd

Egy olimpikon nyomában

Szeretném rögtön a poszt elején tisztázni, hogy nem lettem paparazzo és a blog témája sem változott meg. Az elmúlt hetekben hallhattuk a híradásokból, hogy Kozák Danuta, kétszeres olimpiai aranyérmes kajakosunk szerződést írt alá az UTE-hez. Az előző posztban a Népszigeten működő vízi sporttelepekről, egyesületekről írtam röviden. Az UTE kajakos vízi telepe pedig Óbudán, a Tímár utcai HÉV-megállónál található. Pár hete, amikor arra jártam, ott is készítettem néhány fotót, egyfajta folytatásként.


Danuta nyilatkozata szerint a Honvéddal nem sikerült megállapodnia a szerződéshosszabbításról és miután a kötelezettsége lejárt az elmúlt év végén, klubbot váltott. A szerződés aláírását két hónapos tárgyalássorozat előzte meg. A felek elégedetten nyilatkoztak. A klub egy újabb kiváló olimpikont tudhat magáénak a riói olimpiáig, Danuta pedig a biztos hátteret és a szakmai támogatást emelte ki. Következzen hát egy rövid fotóséta történései pár mondatban és képekben. Az Árpád fejedelem út felől érkeztem le a rakparthoz. Jobbomon a téli álmát alvó Görzenál, bal oldalamon a Rozmaring Kertvendéglő. A korábbi étterem mára szép nagy komplexummá nőtte ki magát. Miután elsétáltam mellette, elértem a sporttelep magas drótkerítéséhez. Az udvaron példás rendben halmozódtak a kajakok és kenuk. 


Maga a telep nem túl nagy területet foglal el. Több épület áll az udvaron, túlnyomó részük bizony elég megviselt állapotban. A hátsó, külső falrész omladozik. Ide már talán kevesebben sétálnak el, nincs annyira szem előtt - ezt rendesen ki is használták a graffitisek.



Pozitív dolog, hogy az ide telepített padsor nincs szétverve! Nem igazán láttam még itt sétálókat üldögélni, talán nyáron nagyobb itt a fogalom. Most csak egy elhagyott cipőpár árválkodott az egyik padon.


A padoktól visszafordulva készítettem ezt a fotót az épületekről. A színes sorozatot megtörve itt B&W effektet választottam a lehangoló látvány miatt. A lámpák világítottak bent, gondolom akkor is folyt a téli alapozás, felkészülés a következő idényre.


A múltkor egy sütkérező macska nézte a ténykedésemet, itt sirályok figyeltek rám unottan. Nagyon hideg volt, mozdulatlanul álltak a hirdetőtábla peremén.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése