2012. szeptember 8., szombat

Újpesti Élet-képek 2012

E posztot csak naplózási célból írom, mivel nem nagyon szoktam fotópályázatokon indulni. 2008-ban kezdtem fotózni és ha jól emlékszem az Újpesti Élet-képek fotópályázat volt a harmadik, amin elindultam. A feleségem vette észre a pályázati kiírást az Újpesti Napló kerületi újságban. Maximum tíz képből álló anyaggal lehetett indulni. Az iskola miatt nem tudtam elmenni célirányosan fotózni, ezért a meglévő fotóimból válogattam és végül nyolc fotót küldtem versenybe. Helyezést nem értem el, de három fotóm döntős lett és kiállításra került.

Időalagút


Zsinagóga kupola

Jaj, ez hideg!
 
Az eredményhirdetésre augusztus 30-án került sor az Újpesti Gyermek- és Ifjúsági Házban.



Időalagút

Zsinagóga kupola
 
A kiállítást Kerekes György természetfotós, az Ifjúsági Ház igazgatója nyitotta meg, a díjakat pedig Dr. Hollósi Antal kórházi orvos igazgató, országgyűlési képviselő adta át. 

Kerekes György természetfotós, igazgató
 
A díjátadás percei után a vendégek megnézhették a kiállított fotókat.



A pályázat nyerteseinek ezúton is gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése