2015. május 27., szerda

Lángoló mezők

Még a csehországi kirándulás előtt egy gondolat erejéig felvetődött bennem, hogy hol késlekednek már a pipacsok? Lassan itt a május vége és idén még nem láttam egy szálat sem. Aztán ennyiben maradtam önmagammal. Az elmúlt ünnepi hosszú hétvégét az ország északi részében töltöttem. Több száz kilométert vezettem és jelentem lángolnak már a mezők mindenfelé!


Nem volt most időm megállni fotózni a pirosló szépségeket, de a pipacsidényhez igazodni kell, így most a korábban készült fotóimból válogattam.









28 megjegyzés:

  1. kjempe fine bilder ! great photos ! :-)

    VálaszTörlés
  2. An excellent selection and the light is perfect. I like the last image with the grasshopper on.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű fotók Miklós! Én is csak az elműt hétvégén fotóztam az első idei példányt. Bár nálunk később lángolnak a mezők tőlük, még van időnk. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök ha tetszettek. Majd töltök még fel egy sorozatot valamikor.
      Egy kicsit talán csúszásban vannak, de most már itt vannak, ez a lényeg :)

      Törlés
    2. Megértettem úgy is, semmi gond :))

      Törlés
  4. Nem is láttam idén pipacsot. A fotóid a szokásosan szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Holdgyöngy. Egy kicsit ugyan késlekedtek, de egy-két nap alatt képesek pirosba borítani a mezőt. Remélem összefutsz vele még a sétáid során.

      Törlés
  5. A truly stunning images.
    I love poppy, but we have not them not so much. Or they may be in the countryside.
    Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks a lot Dear! Really beautiful flowers :)

      Törlés
  6. Beautiful gifts these images Greetings

    http://creatividadeimaginacinfotosdejosramn.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép fotók! Azt hiszem, utoljára 2007-ben fotóztam pipacsot. Van egy csomó ilyen idényfüggő fotós projekt, amit mind halogatok; őszi ködös bükkös, pipacsos... Itt június közepén-végén jelennek meg a pipacsok, szóval hátha idén összejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Hát ez vicces. 2008-ban kezdtem fotózgatni, de pipacsot csak az elmúlt egy-két évben.
      Addig valahogy kimaradt - magam sem tudom miért. Akkor lassan készülődj és sok sikert! Kíváncsian várom a fotókat :)

      Törlés
  8. Wooowww...Preciosas, en especial la primera y la última!!
    Un abrazo.

    VálaszTörlés
  9. Éppen ma futás közben láttam egy egész szál pipacsot Trolliában. Egyből honvágyam is lett :(
    A fotóid önmagukért beszélnek, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol van egy szál ott pár nap múlva biztos lesz több is! Egy pipacs nem pipacs :))
      Köszönöm és örülök ha tetszettek!

      Törlés