2019. június 30., vasárnap

Egy új blog - Külföldi barangolások

Nagyon szeretek itthon kirándulni és fotózni. Valamivel több mint négy éve elindítottam az első blogomat, melyben feljegyzéseket írok ezekről az alkalmakról. Időközönként az utam azonban külföldre vezet. Az országhatáron túl más környezetet fedezhetünk fel, idegen embereket és kultúrákat ismerhetünk meg. Lehetőség szerint külföldön is fotózom, igyekszem megörökíteni a látottakat. Ezeket a fotókat eddig csak a Facebook oldalamra, albumokba rendezve töltöttem fel rövid információkkal kiegészítve. Korábban nem volt tervben egy újabb blog indítása, de június közepén mégis belevágtam. Elindult az "Országhatáron túl..." című blogom.

https://orszaghatarontul.blogspot.com/

Bevallom az elmúlt hetek Facebook hírei is adtak némi löketet az induláshoz, miszerint több ezer felhasználó fiókját törölték vagy éppen blokkolták - minden indok vagy előzetes jelzés nélkül. Nem szeretném, ha a korábban ott leírt (és számomra is érdekes dolgok) egyszer csak végleg eltűnnének a süllyesztőbben.
Az elmúlt két hétben kialakult a blog arculata és már írtam pár bejegyzést is. Ezúton szeretném most szélesebb körben is felhívni az érdeklődők figyelmét az új linkre. Bízom benne, hogy ez a rövid poszt felkeltette az érdeklődéseteket és rendszeres látogatói lesztek az új oldalnak is. Kellemes időtöltést és böngészést kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Az írásaid legbiztonságosabb helye persze a saját gépeden dokumentumokban, és majd egy könyvben kinyomtatva, nem gondolod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igazad van a legbiztosabb ott lenne... De a család, rokonok barátok miatt először mindig az éppen adott internetes platformra írom meg vagy töltöm fel az anyagot. Saját másolatra pedig legtöbbször már nem jut időm.
      Azt hiszem a könyv verzió az én esetemben egy talán kicsit túlzás lenne :) Köszönöm a hozzászólást!

      Törlés
    2. Tudom, jó visszajelzést kapni arról, amit alkottunk, de legjobb Word dokumentumba megírni, és utána posztolni. Nálunk a képek is mappában vannak, és fel vannak töltve a "felhőkbe" OneDrive.
      A könyv szerintem nem rossz gondolat, csak biztatni tudom azokat, akik nem csak képekben, hanem írásokban is megörökítik élményeiket.
      A magánkiadású könyvek manapság, a modern digitális nyomtatás korában, nem ördöngösség, nem drága. Nem csak a családnak jó a több éve összegyűjtött emléket megörökíteni, hanem a távolabbi rokonoknak, barátoknak is szép ajándék egy ilyen könyv.
      Mindezeket megtapasztaltam ismerőseimnél, úgyhogy kiváló lehetőség bárkinek. :)

      Törlés
  2. A külön blog jó gondolat, figyelni fogom! Ami a könyvkiadást illeti: a legfontosabb élményeimet (szöveges) fotókönyvben gyűjtöm össze - maradandó nyoma a múltnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és bízom benne, hogy érdekesnek találod majd. Nem is gondoltam, hogy ez a könyves verzió ennyire közkedvelt.

      Törlés