2021. március 28., vasárnap

Állatkerti pillanatok

Mutatok még néhány fotót, melyek az előző bejegyzésben már említett állatkerti sétánk során készültek.
 

A Lepkekertben hosszan és tüzetesen megfigyelhettük a szabadon röpködő színpompás pillangókat. A kihelyezett édes nektároknak köszönhetően pedig jól megfigyelhettük őket táplálkozás közben. A szájszervüket és annak legkülönlegesebb részét a pödörnyelvet.
 




Sajnos Izabella, a kis tevecsikó nem mutatott túl nagy hajlandóságot a fotózásra. Kényelmesen elterülve szunyókált a meleg homokban.



Az aranyszőrű takin remek pozícióban állt a szikla tetején. Már éppen megtaláltam a megfelelő pontot a fotózáshoz, amikor is egy kisfiú besétált elém. Mire ismét szabaddá vált a terep, a patás szépség már elindult lefelé a szikláról.

 
Végül még néhány madárfotó. Flamingó


Marabu
 

Üregi bagoly
 

Emu
 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a képeid. Próbáltam választani közülük, de mindegyik tetszik. Az üregi bagoly milyen szigorúan néz.:) Izabella nem zavartatta magát. Jól tette, hogy aludt, csak éppen te nem tudtam ébren lefényképezni. Nem baj, így is jó és megnyugató a kép.

    VálaszTörlés
  2. A kamniki (Szlovénia) arborétumban van egy csodás pillangóház(is) - ha arra jársz (kívánom !) feltétlenül nézz be oda !
    Mindegyik kép tetszik, de tán a szomorú (vagy álmos) zebrát választanám kedvencemnek. Bár a fitos orrú szurikáta is aranyos...

    VálaszTörlés
  3. Aranyosfodorka megnevezte az én két kedvenc állatomat. Utána valamennyi felállhat a dobogó harmadik fokára.
    Aranyérmes nálam a zebra.

    Imádom nézegetni mások fotóit. Nekem nincs okostelefonom, még nagyon hadakozok ellene, de ki tudja, lehet hogy egyszer hagyom magam rábeszélni. Ha igen, az csak azért lesz, hogy elkaphassak néhány gyönyörű pillanatot. De ahogy gondolom, ezekhez a jó fotókhoz is kell tehetség, nem elég csak "kattintgatni".
    Itt az általam olvasott blogokban nagyon jó érzékkel fotóztok sokan, és én mindig úgy örülök, ha gyönyörködhetek általatok a természetben, növényekben-állatokban, vagy akár a műalkotásaitokban, lakásbelsőkben készült képeitekben.
    Jó, hogy vagytok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat, örülök ha tetszettek a fotók. A fotózás egy remek dolog. Én szinte kizárólag csak fényképezőgépet használok, de a mai telefonokkal is jó képeket lehet már készíteni és ami nagyon-nagy előnyük, hogy mindig ott vannak kéznél. Sok sikert kívánok majd hozzá, ha egyszer meghozod a döntést!

      Törlés
  4. Csodálatos fotók, nem tudnék választani közülük. A képek nézegetése közben hirtelen olyan vágyat éreztem egy állatkerti látogatásra. Na, ezzel még kicsit várni kell. Hiába öregedtünk meg (vagy éppen azért, mert ez a 2. gyerekkorunk), mint egy kisgyerek, rácsodálkozom egy-egy állatra, úgy szeretek én is állatkertben barangolni, nézelődni. Persze az állatkert nem csupán a gyerekeknek élmény.

    VálaszTörlés